Ti


Ti
Koja si dugo bila strpljiva sa mnom
I znala si osmjehom, tako toplim i posebnim
Obraniti se od mojih smušenih riječi
Znala si gdje se odvaja linija zaborava
Gdje nebo nestaje u tami i duga gubi svoje boje

Ti
Koja si znala sve o meni što ja nisam znao
Odgovarala mi i prije postavljenih pitanja
Nudila razum ispred srca, riječ prije ishitrenih djela
Znala si, od prvog susreta, prvog pogleda, prvog daha
Da sam sve ono što nisi htjela da jesam

Ti
Koja si bježala od hladnoće prazne strane kreveta
I tražila samo jednostavan stisak umornih ruku
Tihu riječ nade i dašak radosti umirućeg dana
Mirni, poznati kutak za ukradeni zaborav
Bez sjećanja, bez uspomena, bez sutra

Ja
Suprotnost tvoja, želio sam sve što ti nisi
Laganu večeru i stol za dvoje uz miris svijeća
Zagrljaj u tami, smiješak u očima, dodir u prolazu
Tvoj šapat, moje usne na tvom vratu
Tvoju ruku na mom licu neprospavanih noći

Ja
Nikada neću znati da li bi me čekala
Na zamišljenoj crti koja ostaje za nama
U magli koja pokreće lelujave sjenke
Da li bi, na čas, pomislila, da smo ipak bliski
Da smo skoro isti u našoj samotnoj suprotnosti.

Ti
Nikada nećeš znati jer nisi željela znati

Ja
Znam da neću znati što želim znati

Nema komentara:

Objavi komentar