Ne ide mi bez tebe


Dok nisi tu i nema tvog tihog šapta
Pitam se gdje si jer sam te sanjao
Ne vidim sjaj tvoga oka i nisam raspoložen
Ne ide mi bez tebe
 

I u tami ljetne noći, dok zvono otkucava ponoć
Tražim te među sjajnim zvijezdama
Pjesnici se kunu da tamo postojiš
A meni ne ide bez tebe

I kad te spomene mjesečev treptaj
Srce mi zaigra, duša mi puna
I zahvaljujem pjesnicima
A meni ne ide bez tebe

Bez tebe, bez tvojih nemirnih ruku
Ne mogu naći spokoj i miran san
I nije mi svejedno, kako mi znaš reći
Jer bez tebe mi ne ide

Tijelom se tvojim bahatim
 
Upijam ti miris i osluškujem dah
Svu tebe sam u dug pretvorio
Jer bez tebe mi ne ide
 

Klupa na Zrinjevcu, zastave portugalske ambasade
 
Sladoled i šetnje Maksimirom, uzavreli susreti iza spuštenih roleta
Sve mi se pomiješa među zvijezdama
 
Jer bez tebe mi ne ide


Nema komentara:

Objavi komentar