Laži mi


Pokušavam se prisjetiti naše laži
Zaista pokušavam dozvati sjećanje
Ti se smiješ, ti znaš da je nema
Ma daj, jednu malenu laž, barem jednu
Jednu koja počinje sa psovkom
Koja boli kao šamar djetetu
Koja izaziva tugu i traži zaborav
Laž zbog koje ću spustiti pogled
Prijeći drugom stranom ulice
Skupiti se iza prolaznika
Sakriti se u sjenci starih platana
Ma daj, jedna mala, malena laž
Svi imaju svoje male laži
Nemoj mi reći da si nismo lagali
Nemoj reći da te nisam povrijedio
Nemoj reći da su sve moje laži
Našle put do tvog toplog srca
Ne laži me, reci da smo se lagali
Laži mi  da smo se psovali
Laži mi da smo se mrzili
Laži mi da nismo trebali biti
Laži mi da smo se uzalud nadali
Laži mi da nismo postojali
Sve mi laži, sve što nisi tada mogla reći
Samo nemoj, nemoj mi reći
Nemoj mi reći da me voliš
Nemoj mi reći, jer to jeste laž
Laž koju ne želim čuti


Nema komentara:

Objavi komentar