Istok je tamo gdje Ti nisi


U vlaku za Istok koji me udaljava od Tebe
Drugog petka sunčanog svibnja
Još mirišem tvoj topli dah
Zagrljaj i rastanak ispred Glavnog Kolodvora

Istok je tamo gdje ti nisi
Gdje nema tvog osmijeha
Tvog pogleda u smiraj dana
Tvojih nemirnih ruku

Istok je tamo gdje te nema
Gdje se jutrom budim bez tebe
Snene, mazne i podatne
Raširene, spremne i neodoljive

Istok je tamo i samo je Istok
Prazna i sumorna cesta bez kraja
Tamo nema tvog dodira
Tihog šapta želje i strasti

I dok ulaziš u tramvaj koji te nosi od mene
Nestaje tvoj lik izgubljen u mnoštvu
Ostaje mi trag na usnama i potvrda
Da me opet čekaš, tamo na našim mjestima

Tamo je naša klupa u Maksimiru
I stara platana na Zrinjevcu
Kafić u Tkalčićevoj
Sat na Trgu i zvona katedrale

Tamo je naš stan i jastuk za snove
I onaj mačak koji ti se posebno raduje
Gdje si bila žena, ženka i ljubavnica
Moja slabost, nada i potreba

Prolazi drugi petak ovog svibnja
Istok je tamo gdje te sanjam
Gdje nosim tvoj lik i sjećanje
Dok vlak osvaja staru prugu

Nema komentara:

Objavi komentar