In memoriam mom ocu

                                                                             21.srpanj 2017

           21.srpanj 2017

 

Mom ocu

                                                     

Smrt je konačnost životnog sna.

Što reći na kraju tvog puta?

Ti si dočekao svoje zadnje svitanje.

Tvoje umorno tijelo pokriva tama.

No, tvoj nemirni duh plovi beskrajem vječnosti.

Ne znam da li si ti doživio svoje snove.

Ako nisi, nadam se da ih sada počinješ živjeti.

Ti i ja.

Otac i sin.

Nismo se snašli u tom odnosu.

Nismo se znali zbližiti.

Prepoznati.

Biti otac i sin.

Držeći tvoju hladnu ruku u sivilu bolesničke sobe

Dok su tvoje usne ostale nijeme

I tvoje misli zamrznute u trenutku smrti.

Nisam ti oprostio.

Što nisi bio kraj mene kada si mogao.

Što nisi bio uz mene kada sam te trebao.

Što nisi znao biti otac.

Što nisi znao reći 'volim te, sine moj'.

Što nisi znao što je ta ljubav.

Ne. Nisam ti oprostio.

Snivaj svoje snove u tišini vječnosti.

Nema komentara:

Objavi komentar